Szintetikus, minden időjárási körülményre alkalmas motorolaj a legújabb generációs, turbófeltöltővel és anélkül működő, nehéz körülmények között, alacsony kéntartalmú üzemanyaggal működő, nehéz és nagy fordulatszámú dízelmotorokhoz. Az olaj sikeresen megfelelt a VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK és RENAULT központok közúti és laboratóriumi tesztjein, és rendelkezik ezek írásos jóváhagyásával.
A termék tulajdonságai:
- A legmagasabb minőségű szintetikus bázisolaj innovatív adalékanyag-csomaggal, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, ideális súrlódás-, kopás- és szennyeződésgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A stabil szintetikus bázisolaj fokozott termikus oxidatív stabilitást biztosít az olajnak, ami a kiváló tisztító- diszpergáló tulajdonságokkal és az alacsony hamutartalommal kombinálva hatékonyan csökkenti a koksz- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit, különösen a henger-dugattyút, a olajcserék közötti teljes intervallumban tökéletesen tiszta állapotban tartja;
- Egyedülálló összetétele biztosítja az olaj ellenállását az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj fogyást, ami lehetővé teszi a hosszú, akár 60.000 km-es olajcsere-intervallummal rendelkező motorokban és a hagyományos motorokban való használatát egyaránt;
- A szintetikus bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitású motorolaj kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint az olaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, könnyű "hidegindítást" (akár -30ºC-ig) és csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az alacsony SAPS technológia alkalmazásának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Csökkentett habképződés és hatékony ellenállás a levegőztetéssel szemben;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és PB-gázzal (LPG) üzemelő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (teherautók, távolsági buszok stb.), földmunkagépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és más speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I - V és VI követelményeinek, ahol a CK-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Ha a CK-4 olajokat 15 ppm-nél több kéntartalmú üzemanyaggal használja, mindenképpen tartsa be a motor gyártójának a szervizintervallumokra vonatkozó ajánlásait.
Gyártói jóváhagyások:
- MACK EOS-4.5
- MB 228.51
- MAN M 3477
- RENAULT VI RLD-3
- VOLVO VDS-4.5
Teljesítményszintek:
- API CK-4 / CJ-4
- ACEA E6 / E9
- DAF (ACEA E6)
- IVECO (ACEA E6)
- CATERPILLAR ECF-3
- CUMMINS CES 20086
- DETROIT DIESEL DDC 93K222
- DEUTZ DQC IV-18 LA
- MB 228.31
- MAN M 3775