100% elégedettség garancia

30 napos 100% elégedettségi garancia

 

Tudjuk mennyire fontos a kölcsönös bizalom egy internetes vásárlás során, mindenkiben felmerül a természetes gyanú, hogy azt kapja-e a pénzéért, amit elvár. Termékeink eredetiségében és szolgáltatásunk minőségében annyira hiszünk, hogy minden vásárlónknak áru átvételét követő 30 napot adunk arra, hogy eldöntse, hogy rendelését megtartja-e, vagy sem. Nem szeretnénk csalódott ügyfeleket, visszaküldés esetén nem kell magyarázkodnia, és még megindokolnia sem a döntését.

Hogyan működik a garancia?

Internetes rendelés reklamációja esetén, tartsa meg az eredeti számlát legalább 30 napig, és vegye föl velünk a kapcsolatot telefonon (H-P: 9-16h a 0630/883-9955-ös telefonszámon), vagy e-mail-ben (rendeles@olajwebshop.hu), hogy egyeztethessünk a termékek visszajuttatásáról. Kérjük, vegye figyelembe, hogy olajok esetében nem áll módunkban a termékek árát visszatéríteni, ebben az esetben levásárolhatják a visszahozott termékek értékét. Szűrőknél, gyertyáknál kibontott, de használati nyomoktól és szennyeződéstől mentes árucikkek árát tudjuk visszatéríteni.

A pénz visszatérítés banki átutalással történik, az új számláját postai úton juttatjuk el Önhöz.

Amennyiben az eredeti vásárlás díjmentes kiszállítással lett elküldve Önhöz, mert 30.000 Ft-ot meghaladta a rendelés összege, és a visszaküldött termék árát levonva 30.000 Ft alá csökken a rendelése értéke, akkor az eredeti csomag szállítási költségét (990 Ft vagy 1990 Ft) kiszámlázzuk Önnek. 

Személyes vásárlás esetén az eredeti nyugtával vagy a számlával együtt hozza vissza a megreklamált terméket abba a szaküzletbe, ahol a vételre sor került.

Fontos! Eredeti számla hiányában, sajnos nem tudja érvényesíteni a garanciát.

Reméljük, hogy garanciánk megnyugtatta, várjuk megrendelését!

A motorolajok eredetiségére is 100% garanciát adunk,

hogy ne járjon úgy, mint sokan mások.