Minden időjárásnak ellenálló szintetikus motorolaj nehéz körülmények között működő, nagy teljesítményű és nagy sebességű, turbófeltöltővel ellátott és turbófeltöltő nélküli dízelmotorokhoz. Az olaj a VOLVO, a MACK és a RENAULT központokban sikeres közúti és laboratóriumi teszteken ment át, és rendelkezik ezek írásos jóváhagyásával.
A termék tulajdonságai:
- Az innovatív adalékanyag-csomag a legmagasabb minőségű szintetikus alapolajjal kombinálva, amely széles hőmérséklettartományban optimális viszkozitással rendelkezik, kiváló súrlódás-, kopás- és füstölésgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosítanak;
- A fenol és amin antioxidánsok szintetikus bázissal kombinálva fokozott termikus oxidatív stabilitást biztosítanak az olajnak, ami a kiváló tisztító- diszpergáló tulajdonságokkal és az alacsony hamutartalommal együtt hatékonyan csökkenti a koromlerakódást és a lakk képződését, megakadályozza mindenféle lerakódást, és a motor alkatrészeit a cserék közötti teljes intervallumban tökéletesen tiszta állapotban tartja;
- Egyedülálló szintetikus összetétele fokozott ellenállást biztosít az olajnak az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj lerakódási "veszteségét", ami lehetővé teszi a hosszú tetszőleges intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- A szintetikus bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitású olaj kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint az olaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, könnyű "hidegindítást" (akár -30ºC-ig) és csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis minden kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel: - A Low SAPS technológiának köszönhetően: DPF, TWC, EGR és SCR;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Alacsonyabb habképződés;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és PB-gázzal (LPG) üzemelő motorokhoz.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához ( teherautók, távolsági buszok, stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I - V követelményeknek, ahol a CG-4 vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható benzinmotorokban, ahol API SN vagy alacsonyabb teljesítményszintet követelnek meg.
Gyártói jóváhagyások:
- MACK EO-O Premium Plus
- RENAULT RLD-3
- VOLVO VDS-4
Teljesítményszintek:
- API CJ-4/SN
- ACEA E7 / E9
- JASO DH-2
- MB 228.31
- CATERPILLAR ECF-2 / ECF-3
- CUMMINS CES 20076 / 20077 / 20081
- DEUTZ DQC III-10 LA
- MAN M 3775
- SCANIA Low Ash
- DETROIT DIESEL 93K218
- MTU Type 2.1