ÉSZTER technológia: 100%-ban szintetikus formula, amely a versenyből származik, és észteren alapul, amely kiemelkedő olajfilm-ellenállást biztosít nagyon magas hőmérsékleten a motor maximális teljesítménye és nyomatéka, valamint maximális kopásvédelem érdekében. Stabil olajnyomás a használat körülményeitől függetlenül, legyen szó utcai vagy versenyautóról.
A közvetlen befecskendezésű, turbófeltöltős benzinmotoroknál fennáll az égéstérben a szórványos előgyulladásos jelenségek bizonyos kockázata. Ez a fajta szórványos rendellenes égés az égéstérből származó fémes zajra hasonlít, és néha rövid ideig tartó teljesítményvesztéssel jár. Ez az LSPI-nek (Low Speed Pre-Ignition, azaz alacsony fordulatszámú előgyújtás) vagy más néven Rumble-nek nevezett jelenség nagyon magas nyomáscsúcsokat hoz létre az égéstérben, ami dugattyúk károsodásához és végső soron a motor tönkremeneteléhez vezethet.
A legújabb generációs downsized benzinmotorok számára, amelyek közvetlen befecskendező rendszerekkel és turbófeltöltőkkel vannak felszerelve, az API kifejlesztette a motorok kenőanyagaira vonatkozó API SP szabványt, hogy garantálja e benzinmotorok tökéletes épségét az ilyen rendellenes égések kockázatával szemben.
Az API SP szabvány teljes mértékben kompatibilis az API SN követelményekkel és az összes korábbi API-szabvánnyal. Az API SP kenőanyagok kiemelkedő oxidációs ellenállást, jobb lerakódás elleni védelmet, jobb motortisztaságot, kopás elleni védelmet és fokozott teljesítményt nyújtanak hideg hőmérsékleten az üzemanyag-takarékosság érdekében az olaj teljes élettartama alatt.
Amellett, hogy az API SN és az API SN Plus szabványhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP szabvány nagyobb teljesítményt nyújt, és különösen nagyobb védelmet nyújt az LSPI jelenséggel szemben a downsized közvetlen befecskendezésű turbófeltöltős benzinmotorok esetében.
A MOTUL 8100 POWER 5W-50 megfelel ezeknek a nagyon magas szintű teljesítmény- és tartóssági követelményeknek, beleértve különösen az API SP szabványt, a bioüzemanyagokkal való teljes kompatibilitást, mint például az LPG (cseppfolyósított PB-gáz), a CNG (sűrített földgáz) és a bioetanol (E85).
A FORD WSS-M2C931-D specifikáció szerint a kenőanyagnak API SN Plus és 5W-50 viszkozitásúnak kell lennie, hogy tökéletes kenést biztosítsanak bizonyos nagy teljesítményű FORD benzinmotorok számára, mint például a Focus RS 2.3 EcoBoost AWD és a 2016-tól gyártott Ford GT, valamint a 2018-tól gyártott Mustang GT350, GT350R.
A FORD WSS-M2C931-D specifikáció a korábbi változatokra is kiterjed, azaz a Ford Mustang GT V8 5.0L, Boss 302 V8 5.0L, Mustang GT350 2015-től és Shelby GT500 2006-tól ajánlott FORD WSS-M2C931-C és 931-B; valamint a Ford GT V8 5.4L 2004-2006-tól ajánlott FORD WSS-M2C931-A.
A MOTUL 8100 POWER 5W-50 kiváló olajáramlást tesz lehetővé a motorban, és különösen ellenálló a magas hőmérsékletekkel szemben, így jobban szabályozható az olajfogyasztás és nagyobb kopásvédelmet biztosít. Az optimalizált magas viszkozitási fokozatú SAE 5W-50 maximális megbízhatóságot biztosít a motor számára, és nagyfokú védelmet nyújt az üzemanyag behígulásával szemben.
Specifikáció:
Gyártói jóváhagyás: