Motul 8100 ECO-clean 0W-30 motorolaj 5L
Motul 8100 ECO-clean 0W-30 motorolaj 5L
25 890 Ft

Motul 8100 ECO-clean 0W-30 motorolaj 5L

Szintetikus technológiájú, üzemanyag-takarékos, Mid-SAPS kenőanyag, az új Euro 4, Euro 5 és Euro 6 motorokhoz, amelyekhez ACEA C2 kenőanyagra van szükség SAE 0W-30 viszkozitási fokozatban.
Gyártó:
Az alábbi terméket ajánljuk még kiegészítőként
Részletek

Az API SP szabvány teljes mértékben kompatibilis az API SN szabványhoz és az összes korábbi API szabványhoz képest. Az API SP-RC „Resource Conserving” előírás még szigorúbb az energiatakarékossági követelményekkel szemben.
Az API SP kenőanyagok kiemelkedő oxidációs ellenállást, jobb lerakódás elleni védelmet, jobb motortisztaságot, kopásvédelmet és fokozott teljesítményt nyújtanak hideg hőmérsékleten az üzemanyag-megtakarítás érdekében az olaj teljes élettartama alatt. Amellett, hogy az API SN és az API SN Plus szabványhoz képest visszafelé kompatibilis, az API SP szabvány nagyobb teljesítményt nyújt, és különösen az LSPI elleni védelmet biztosítja a downsized közvetlen befecskendezésű turbófeltöltős benzinmotorok számára.
Az API SP specifikáció alapján az ILSAC GF-6A szabvány a 20-as viszkozitási fokozatú kenőanyagokra még szigorúbb, különösen az üzemanyag-takarékossági előnyök teljesítményét illetően. A kenőanyag alacsony viszkozitású „üzemanyag-takarékossági” oldalára vonatkozó követelmények, de a hosszabb leeresztési időközök, a dugattyúk/gyűrűk tisztasága, a tömítések kompatibilitása és az utókezelő rendszerek kompatibilitása érdekében csökkentett foszfortartalom is fokozottabb. Az ILSAC GF-6A specifikáció tökéletes motorvédelmet biztosít 85%-os etanoltartalmú benzin (E85) használata esetén.

A BMW Longlife-12 FE szabvány csak a 2014-es modellévtől gyártott, erre a célra tanúsított BMW dízelmotorok (minden 3 hengeres B37-es motor, a 2014-es modellévtől 4 hengeres motorok és a 2013-as modellévtől 6 hengeres motorok) esetében, amelyek legfeljebb egy turbófeltöltővel vannak felszerelve, valamint a 2002-es modellévtől kezdve minden BMW benzinmotor esetében alkalmazható, és csak az Európai Unió országaira korlátozódik,
Norvégia, Svájc és Liechtenstein. A BMW LL-12 FE specifikáció nem érvényes a 2 vagy 3 turbófeltöltővel szerelt motorokra. Kétség esetén mindig olvassa el a jármű használati utasítását.

Az MB 229.61 szabvány különösen szigorú az energiatakarékosság szempontjából, és a Mercedes A-, B- és AMG GT-osztályba 2018-tól a részecskeszűrővel felszerelt egyes benzin- és dízelmotorok számára ajánlott. Az MB 227.61 kifejezetten javasolt egyes CNG (sűrített földgáz) motorral felszerelt Mercedes járművekhez.

A MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 egy 100%-ban szintetikus üzemanyag-takarékos motor kenőanyag, amelyet kifejezetten a FORD Duratorq 1.5L, 1.6L és 2.0L dízelmotorok optimális kenésének biztosítására fejlesztettek ki, amelyek a FORD 950-A specifikációt igénylik.

A FIAT 9.55535-GS1 és FIAT 9.55535-DS1 specifikációi megkövetelik, hogy a motorolaj az ACEA C2 és a SAE 0W-30 teljesítményt is kombinálja, hogy tökéletesen olajozza a Fiat csoport (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) legújabb generációs benzines (FIAT 9.55535-GS-1) és dízel (FIAT 9.55535-DS-1) motorjait. Az FCA csoporton belül (Fiat Chrysler Automobiles) a Chrysler MS-13340 és MS-90047 specifikációk ezeket a FIAT 9.55535-GS1 és DS1 specifikációkat tükrözik a CHYSLER-en belül.

A HONDA, TOYOTA, SUBARU és SUZUKI ajánlásai szerint a legtöbb 2006 óta gyártott legújabb generációs benzin- és dízelmotorjuk esetében a motorolajnak ACEA C2 és 0W-30 minőséget kell kombinálnia annak érdekében, hogy a maximális üzemanyag-fogyasztást és tartóssági teljesítményt garantálja. Példák a MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 lehetséges felhasználására ezen OEM-gyártók esetében: HONDA 2.2L CDTI és i-DTEC ; TOYOTA 2.0L és 2.2L D4D ; SUBARU 2.0L D ; és SUZUKI SX-4 S-Cross 1.6L DDIS.
Az Euro 4, 5 és 6 kibocsátási előírásoknak megfelelő motorok érzékeny kipufogógáz-utánkezelő rendszerrel vannak felszerelve.
A kén és a foszfor gátolja a katalizátorok működését, ami a kipufogógázok nem hatékony kezeléséhez vezet; a szulfátos hamu pedig eltömíti a részecskeszűrőket, ami a regenerációs ciklus lerövidüléséhez, az olaj gyors öregedéséhez, magasabb üzemanyag-fogyasztáshoz és a motor teljesítményének csökkenéséhez vezet.

Az ACEA C2 szabvány jelentős üzemanyag-takarékossági és alacsony károsanyag-kibocsátási teljesítményt követel meg a kenőanyagtól a nagy teljesítményű motorok esetében: A MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 szintetikus alapanyagokkal és speciális SAPS-szintekkel rendelkezik, amelyek kiemelkedő olajfilm-ellenállást eredményeznek, csökkentik a súrlódást a motorban és biztosítják az utókezelő eszközök kompatibilitását. A MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 magas kenési tulajdonságokkal rendelkezik, mint például kopásvédelem és magas hőmérsékleti ellenállás a jobban szabályozott olajfogyasztás érdekében.
A SAE 0W-30 viszkozitási fokozat minimalizálja az olaj hidrodinamikai súrlódását, lehetővé téve az üzemanyag-takarékosságot, különösen hideg olaj esetén. Javítja az olaj áramlását indításkor, gyorsabb olajnyomás felépülést, gyorsabb fordulatszám-emelkedést és gyorsabb üzemi hőmérséklet elérését.

Specifikációk:

  • ACEA C2
  • API SP-RC
  • ILSAC GF-6A
  • MB-Approval 229.61
  • BMW LL-12 FE
  • FORD M2C-950-A

Teljesítményszintek:

  • CHRYSLER MS 13340, MS 90047
  • FIAT 9.55535-DS1, 9.55535-GS1
  • MB 227.61

Ajánlások:

  • HONDA
  • SUBARU
  • SUZUKI
  • TOYOTA
Adatok
Csomagolás:
flakon
Gyártói specifikációk:
ACEA C2, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford M2C-950-A, BMW LL-12 FE, ILSAC GF-6A, MB 229.61
Cikkszám:
MOT102889
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!