A Liqui Moly Top Tec Truck 4050 10W-40 egy csökkentett hamutartalmú, hosszú csereperiódusú, szintetikus technológiával készített, üzemanyag-takarékos motorolaj. Különösen jó az ülepedésgátló (diszpergens) és tisztító (detergens) tulajdonsága. Maximális olajcsere-időközöket tesz lehetővé. Csökkenti az olajfogyasztást és az olaj korombehordásból eredő besűrűsödését. Még a neves járműgyártók legmagasabb tesztkövetelményeit is túlszárnyalja. A kritikus üzemeltetési körülmények közt is gondoskodik az optimális olajnyomásról és a stabil kenőfilmről. Kimondottan haszonjárművek részecskeszűrővel (DPF) szerelt dízel és sűrített földgáz üzemű (CNG) motorjaihoz lett fejlesztve. Első sorban haszonjárművek rendkívül nagy terhelésű, Euro IV, Euro V és Euro VI-os kipufogógáz-utánkezeléssel és/vagy részecskeszűrővel (DPF/CRT) ellátott dízelmotorjaihoz. Visszafelé kompatibilis és részben régebbi Euro II-es és Euro III-as haszonjárművekben is használható keverés nélküli állapotban.Turbófeltöltővel és katalizátorral tesztelve.
Gyártóművi jóváhagyás
- ACEA E6 / E7
- API CI-4
- Deutz DQC IV-10 LA
- Mack EO-N
- MAN M 3477
- MB-Freigabe 228.51
- Renault Trucks RGD / RLD-2 / RXD
- Volvo CNG / VDS-3
Liqui Moly ajánlja az alábbi specifikációk előírása esetén:
- Caterpillar ECF-1-a
- Cummins CES 20076 / 77
- DAF HP2
- JASO DH-2
- Mack EO-M Plus
- MAN M 3271-1
- MB 226.9
- MTU Typ 3.1