DPF részecskeszűrő tisztítás házilag, tisztán, hatékonyan, szabályosan
Bevált és szabványos DPF tisztítók EURO4, 5, 6 motorokhoz
A DPF tisztítás lényege, hogy a felgyülemlett kormot ki tudjuk égetni a szűrőből. Tudod, mikor fog elégni a korom?
Az alábbi speciális adalékokat arra fejlesztettek ki, hogy az eltömődést megelőzzék, vagy a már eltömődött szűrők járatait újra szabaddá tegyék.
Hogyan tartsuk tisztán a DPF-et és hogyan tisztítsuk, ha eltömődött?
Városi kilométerek hideg üzemében egyetlen módszer létezik a DPF tisztításra és ez a korom éghetővé tétele 550 Celsius foknál alacsonyabb hőmérsékleten (150-200 fokon).
Az eltömődés megelőzésére kiváló és ismert gyártók adalékai segítenek alacsony fordulatú, vagy hidegjáratú üzem során is elégetni a felgyülemlett kormot, így rendszeres városi használatnál is tisztán tartják a DPF szűrőt.
Az adalékok eltömődött DPF szűrők tisztítására is alkalmasak.
Így használd a DPF tisztító adalékot
A DPF tisztítókat egyszerűen az üzemanyaghoz kell adagolni tankoláskor. Az üzemanyaggal keveredve létrejön a kívánt hatás.
Milyen EUROx normához jó a DPF tisztító és milyen esetekben működik?
DPF tisztító adalékainkkal az EURO4*, EURO5 és EURO6 motorokban a megelőzésen kívül az eltömődött szűrők nagy része is regenerálható. Ugyanaz az adalék jó mindhárom környezeti besorolású járművekbe.
* EURO4 környezetvédelmi besorolásnak megfelelő autókban nem előírás a DPF
Honnan tudom, hogy milyen EUROx besorolású autóm van?
Hogyan képes elégni a korom a DPF-ben?
A gázolaj égése során keletkező koromszemcséket a DPF szűrők 550-600 celsius fokon tudják begyújtani. Ezt a hőmérséklet városi üzemben soha nem éri el a DPF kerámia betétje és sokszor az aktív (hőmérséklet növelő) DPF-ek sem tudják teljesen elégetni a kormot. Az így keletkezett eltömődés egyáltalán nem ritka. Az eltömődött DPF szűrő cseréje típustól függően 300.000-1.650.000 ezer forint.
Ezért saját anyagi érdekünk, hogy a szerviz beavatkozására minél később kerüljön sor. Ugyanakkor felesleges belemenni értelmetlen, illegális, rövid távú megoldásokba sem, amik az első vizsgán a rendszám bevonását eredményezik.
Mit tegyek, hogy mégis elégjen a korom?