Blog
Egyre ritkábban kell szerokszolni, edblúból viszont egyre többre van szükség. Aki nem érti, csak egy picit olvasson tovább, hogy autója SCR-ét nehogy tönkrevágja valami hígított NOX-szal!
A megfelelő olaj kiválasztásáról nem lehet eleget írni. Ezért most megpróbáljuk a lehető legegyszerűbben, mert motorolajat is úgy választunk, mint edzőcipőt vagy parfümöt...
Olajforgalmazók lévén, nemrég a Total Energies-től kaptunk egy információt, amit mindenképpen továbbítani szeretnénk vásárlóink felé. A történtek megítélésében nem szeretnénk hangadók lenni, nézzük inkább a tényeket, amelyek közlését csakis és kizárólag segítő szándékunk inspirálta.
A MOTUL szerint az autóápolás nemhogy nem merül ki egy autómosásban, hanem a komplex autóápolást is "csak" egy autóápolásnak titulálja, amíg azt nem a MOTUL Car Care termékcslád termékeivel végezzük. Talán ekkora különbségek nincsenek a piac termékei között, de a Car Care valóban a prémium minőséget ígéri és garantálja.
A Motul a Nemzetközi Kerépkáros Szövetség (UCI) által szervezett Hegyikerékpáros Világbajnokság (UCI MTB World Series) hivatalos partnere a 2024-es szezonban és a Svájci kerékpárgyártóival a BMC -vel is 3 éves megállapodást kötött.
A Motul a nagy teljesítményű tisztító- és kenőtermékek teljes skáláját bocsátja a csapat rendelkezésére.A csapat szakértelme segít az új termékek fejlesztése és tesztelése terén. Ez az új partnerség a Motul azon szándékát mutatja, hogy folytatni szeretné áttörését a kerékpárápolási szegmensben.
"Egy kis csepp elég lesz" talán a hajápoló termékeknél jól működik, de a fékfolyadéknál biztosan nem!
Már nem elég a DOT4, mást is nézni kell. Az ABS és a menetstabilizálás (ESP, ESC, stb…) borította a DOT4 szabványt. A Te életedet is megmentheti, ha 4-5 évente lecseréled a fékfolyadékot. Ha most cseréltél fékfolyadékot, erre az oldalra látogass vissza 5 év múlva.
A tél nem csak az önfeledt szánkózás és az ünnepek meghitt időszaka. Ez idő tájt gyakoribb a koszos szélvédő, és a csíkot húzó ablaktörlő is. Az említett problémákra a megoldást mi szállítjuk.
A tél hivatalosan is elkezdődött, ezért megérkeztek a reggeli fagyok, a csapadékosabb idő és a korai sötétedés. Ilyen körülmények között jól jön, ha a megszokottnál is tisztább a szélvédő.
Webshopunkban és szaküzleteinkben tényleg ennyi féle hűtőfolyadékot tartunk. No, de miket és mihez?
Motorolaj témában mindig ugyanazok a kérdések. Most teszünk pontot az i-re. Kevés alapfogalom után a logikus mélységeket tárjuk fel.
Az elmúlt időszak egyik legnépszerűbb politikai intézkedése, az 500 forint fölé szökött üzemanyagár központi leszorítása volt. Így sok év szünet után, ismét bevetették a hatósági árat. Hogyan működik és mi ebből a hasznunk?
Az európai autó zöldítési hullám egyik mellékága, a hibridek (HEV) és a tölthető hibridek (PHEV) eladásainak a növekedése. A nagy kérdés, hogy milyen motorolajat töltsünk ezekbe a járművekbe?
Joggal lehetsz kíváncsi, az olajmárkák miért tesznek adalékokat a bázisolajhoz. Most elmondjuk a hét legfontosabb szempontot, ami nélkül 2021-ben nincs autózás. Hét szempont, amiből szabvány lett és az olajmárkák versenyeznek egymással, hogy a ezeknek minél jobban megfeleljenek.
Ha rendesen megpucoltad az autódat, a kilincsek egyik oldalán sem hagytál ki semmit, azaz sem az irányjelzőkapcsolót, sem a váltókart nem felejtted el lepucolni, jöhet a klíma. Nos, ...
A garázspara: nincs garázs, de jön a tél. Erre való az autóponyva, ami akkor válik be, ha nem használod a kocsit. Két dologra vigyázz.
Ebből a szempontból nem baj, hogy nemigen járunk sehova, de egy kiadós szellőztetés után csak könnybe lábad a szemed egy pillanatra. És nem, nem a tavasz első illata és a terasznyitás csalja a könnyeket a szemedbe, hanem az allergén pollenű növények.
Itt a forró nyár, a nyaralási szezon és a sok utazás. Webshopunkban nem csak olajok, szűrök érhetők el, hanem számos más, az autózáshoz kapcsolatos, hasznos holmi is.
Hétmilliónál is több német autósújságolvasó nem tévedhet. Németországban összesen 7,2 millió olvasót kértek fel a legjobb olajmárka megnevezésére. Az Auto Bild, az Auto Motor és a Sport, az Auto Zeitung és a Motor Klassik olvasói minden alkalommal ugyanazt válaszolták: LIQUI MOLY. "Ez a tiszta szavazás egy díj és kötelezettség egyszerre" - mondja Ernst Prost, az olaj- és adalékanyag-szakértő vezérigazgatója.
Van az úgy, hogy turbót kell cserélni. A legjobb családban is előfordul. Na de amikor a szerelő beteszi, vajon használ-e turbóolajat? Elmondom mi az...
A Shell Rimula olaja arról szól, hogy védje a motort belülről. Oké, mindegyik erre van. Mondod erre te. Háhhá! De nem így! Mondja az Olajwebshop.
Az olajwebshop.hu kínálatában is elérhető a hibrid motorokhoz tervezett nagy teljesítményű motorolaj a SHELL HELIX HYBRID 0W-20. Ezeknek a specifikációknak felel meg: API SP, ILSAC GF-6A
Megy előttem egy kocsi reggel, persze felcsapja rám a sz... a szmötyit. Nagy lazán nyomom a mosó gombot, és a viszonylag új lapát egykedvűen maszatolta szét a szélvédőn a retket. De víz az nem jött egy csepp se. Semmi. Félálomban elkezd leesni a tantusz, hogy mi volt az a bimbamlolás induláskor.
Steven Dahlen ötvözi az autó és a versenyzés iránti rajongását a grafikai tervezés iránti szenvedélyével, olyan pólókat tervezett, amiért mi is ordítva rohannánk a boltba.
Budapesten 17 helyen adható le lakossági veszélyes hulladék.
Végre visszagághatsz a gumisodnak! Nem vagy köteles a lakásodba és a garázsodba engedni az út mocskát!
Ugye a te szélvédőd nem ilyen!
Itt van az ősz, itt a pára és a pára ára: nem kilátás.
Erre legyen most instant megoldás!
Ha a Sevilla FC nek szurkoltál a BL-ben, tudom, milyen olajat veszel legközelebb
A versenyzésben minden lóerő számít. Mindezt úgy, hogy a technika a verseny végéig kibírja. Az egyensúlyban központi szerepet játszik a tökéletes olaj, mert mint tudjuk, ken, hőt vezet el, magában lebeget részecskéket, szóval többfunkciós dologról van szó. És ha csúcsminőség kell, a versenyistállók bizony képesek jól választani.
Több dolog miatt is. Az esztétikai szempontokat megelőzve, vegyük előre a velünk élő kórokozókat, amikből néhanapján óriási járványok tudnak kitörni, mint ez most is történt.
A FreciousPlus utastéri légszűrő blokkolja a PM 2,5 részecskéket is. Eddig a PM10-nél jobb eredményeknek kellett örülni, mára a negyedakkora részecskéket is szűri! Ez elég jó hír, ha allergiás vagy, vagy nem akarsz megfertőződni COVID-dal.
Jake Ashe a Wide of the Mark kitalálója. Jake kreativitása határtalan. Az volt a legújabb ötlete, hogy egy új, egy órás motoros filmet forgasson, amely a szomszédos Tasmania vadregényes tájain játszódik. A film 2021 elején jön ki, és azért olvasod ezt a cikket, mert a Motul támogatta a filmet, magyarul olajokkal és kenőanyagokkal látta el a túra hat résztvevőjét.
Az olaj koszos. Ha a kosz lerakódik, a motor szervizért sikolt. Kevesen tudják, hogy a motorolaj nem csak ken, hanem tisztít is. De akkor olajon kívül mi van még a motorolajban? (Tudod, ha a Bocicsokiban tej van, mi lehet a Tibicsokiban). Felfedjük az ismeretlen összetevő titkát, hogy érintés nélkül tisztíthassuk a motor belsejét.
Ez a naptár már bevonult a történelembe. Most pedig tovább vonul. Nézd meg, augusztusban mit vett fel a naptár a vonuláshoz. Az ígért videó a lap alján, úgyhogy katt!
Amit a szingli ipar kitalált a Bridget Johnes filmek óta, alapjaiban változtatta meg a világot. Nincs több hűtőben megsavanyodott tej, amit csak az aromáját vesztett kávéhoz öntögettünk két hétig, aztán ment a lefolyóba. Nincs több megavasodott vaj, megbarnult szélű párizsi, elunt sampon, aromáját vesztett kávé önmagában, tej nélkül, és nincs soha el nem fogyó családi csomagolás sem.
A Repsol elektromos autó töltőt telepít. Igaz, egyelőre Spanyolországban, de az irány az, amikor a jegesember elkezdett hűtőszekrényeket is kivinni.
A Fuchs sokaknak ismeretlen, pedig élvonalbeli kenőanyag gyártó, aki szuper technológiát vonultat fel. Ne aludj el, érdekes dolgok következnek. Végre mindenki érteni fogja, mit jelent a flakonokon az XTL, mit csinál a CPX, milyen űrhajókba jó az ECOCOOL PHH AL, miért fogod sajnálni, ha nem TITAN GT1-et veszel és miért él tovább a GLEITIMO SFL 9025-tel kezelt sebváltó.
Itt a jó idő, megcsillan a garázsban a motoron a nap beszűrődő sugara, már ekkor tudod, hogy nem a kocsi kulcsát kellett volna levenni az előbb a kulcstartóról. Már mindegy. Elkezdődőtt a nap, motor nélkül. De juteszedbe, tavaly tavasszal volt az utolsó olajcsere...
Velem is előfordult már. Veled is. Amikor már az asszony nem is szól. Amikor már saját magad érzed, hogy végre meg kellene mozdulni, és lenyírni a füvet, meg azt a nyamvadt sövényt. Végül is ma még nem esett. Egyébként a képen melyik a Te kerted?
Csak annyit mondunk, hogy Április 27-től ellenőrzik. Akkor meg figyelj oda!
A Liqui Moly szétgurított 3 millió eurónyi terméket a német egészségügyben. Szép!
Ha nem szeretnél vonattal járni, amíg szervizben a kocsi, hallgass picit ide. A váltóadalékok és egyébként minden adalék vitatott téma a szerelők körében. Az adalékgyártók azonban tényleg eltalálták ennek az összetételét és valószínűleg a váltó az a terep, ahol igazán jól tud érvényesülni az olajba cseppentett regeneráló adalék.
A kocsi csak ott áll a napon, a garázsban, a parkolóban, ahol pár hete hagytad? Van egy jó, és több rossz hírem. A jó hír, hogy nem megy bele a kilométer. A rossz hír, hogy...
Hallgasd csak! Lehet itt vírushelyzet, kijárási korlátozás, a természetet nem lehet megállítani, a tavasz kitartóan és feltartóztathatatlanul kopogtat Nálad is. És a napsugarak home office-osan lágy simogatása mellett emberek millióinak az életét keseríti meg a kezdődő allergiaszezon (IS!).
...ahogy a fürdő félhomályában a pirosan égő szemgolyódra próbálod cseppenteni az allergia elleni szemcseppet. Ismerős? Csak reménykedsz, hogy van még benne, és nem kell lemenni a gyógyszertárig.
Az olajiszap olyan mint a koleszterin. Elzárja a járatokat, és csak komoly véráldozatok árán állítható vissza az eredeti állapot. Ez az öreg autók problémája, mert a változatos üzemi körülmények, az esetleges korábbi rendszertelen olajcserék, a nem jól megválasztott olajok okozzák, én is jártam már így egy korábbi kocsimmal. Megvettem a gépet, aztán motorcsere.
Nem vagy egyedül. Voltak napok, amikor nem is volt készleten ebből az E10 gondokkal küzdő autóstársaknak való elixírből.
Kuplung, egyes, kuplung üres, kuplung egyes, kuplung üres. Ha ez neked is ismerős, tudod, miről fog szólni a cikk. Az autógyártók már száz éve rájöttek, hogy ha a motor nem jár, nem is fogyaszt. Eltekintve az üzemanyag rendszer tömítetlenségéből származó extrém eseteket, de érted.
Ismerős a downsizing szó? Ha nem is ismerős, akkor is észrevehetted, hogy az autód motorja az elmúlt húsz-harminc évben a felére csökkent. A teljesítménye viszont ugyanakkora maradt, vagy akár nőtt is. Vajon másmilyen olaj kell bele, hogy túlélje a motor?
Amikor arcon csap a valóság, mert látszik, hogy a törvényalkotó soha az életében nem spórolt még nyári munkából négyes Golfra.
Ha új autót veszel, annak a tanksapkájában nem a szokásos feliratot találod majd, hanem valami olyasmit, hogy "Ez a csodaverda B7-tel megy, amit ha eltévesztesz, nem vállalunk felelősséget a felmerült galibáért." Szóval tudnod kell, mi az a B7.
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts.
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts.
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts. 4. rész
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts. 3. rész
A német kenőanyag és adalék specialista vásárlói, úgy néz ki nagyon kedvelik a márkát, mert az olvasói szavazáson ismét taroltak. Közben rekord forgalmat ért el a cég márciusban!
Oké, hogy kevesebbet mész, mióta pandémia van. De az autód motorjában zajló kémiai reakciókat ez kevéssé érdekli. Az idő előtti motor eróziónak elejét veheted, ha nem akkor cserélsz olajat amikor kell, hanem amikor érdemes.
Fújja a hajad a szél, a lombokon átszüremlik a bizsergető napfény. Ma már pár százezerért kabrióhoz jutni, vége azoknak az időknek, amikor ezek kiváltságos dolgok voltak.
Mann-Filter versenyautó. Közelről láttuk, saját képekkel illusztrálunk.
Fény derült a francia kenőanyag márka amerikai promóciós Porschéjára. A cikk másik német márkája a Trabant. Róla a kétütemű motorolaj miatt írunk.
A Ring testévek 1994 óta készítik a pazar kinézetű járműveiket, de időnként 1000 lóerős lakóautót is... Philippe Gache, az Indy 500-tól a Dakarig sok helyen versenyzett. A három autós ember között a kapcsolatot a Motul jelenti.
Az autókban lévő pollenszűrők cseréjét nem érdemes elhanyagolni. Cserekor, a Filtron Protect +-ban kell gondolkodni! Elmondjuk miért.
A Honda Guiness rekorder fűnyírója, két területre is ráirányítja a figyelmet: a fűnyírókra és a sport motorokra. Ha a megállapítást nem érti, nem baj. Elmagyarázzuk. A cikk végén versenghettek, ki oldja meg előbb a házi feladatot.
Az európai autó zöldítési hullám egyik mellékága, a hibridek (HEV) és a tölthető hibridek (PHEV) eladásainak a növekedése. A nagy kérdés, hogy milyen motorolajat töltsünk ezekbe a járművekbe?
Szinte minden biciklis autós is egyben. Ami azt jelenti, hogy neked is ideje kétkerékre pattannod, ha még nem tetted.
Miért?
Jót tesz az egészségednek, a testúlyodat csökkenti, karban tartja a keringési rendszeredet, csökken a vérnyomásod tőle. A rendszeres tetmozgásnál kevés jobb dolgot találtak fel. Javítja az állóképessegedet, de erről majd otthon nyilatkoznak.
Benzinmotorokból lassan (gyorsan!) már csak turbósak lesznek forgalomban. Ezek fejlesztésekor a dízelekéhez hasonlóan komoly koromproblémák jelentkeztek, amit a dízelek mellett már nem visel el a természet. Az Euro6c ezért nem tűri el a legújabb divatú turbós benzinmotorok eddig még nem szabályzott károsanyag kibocsátását. Ezzel párhuzamosan az új benzines motorok nehezen tolerálják a régi motorolajokat.
Sokak fejében minden 10W-40 divatjamúlt olaj, ám a MOTUL saját molekulakészítői elkészítették a ráncfelvarrott változatot. Mit tudhat ez az olaj a mai mezőnyben? Szerintünk az élen végez...
Miért vette meg a Filtron céget a MANN+HUMMEL cégcsoport? A világ szűrő gyártói közül miért pont a Filtron aki le tudja hagyni a versenytársakat? Mivel érték el megrendelőik elégedettségét? Mi biztosítja versenyképességük fenntartását? Nemrég a gyárban jártunk és minden jel arra vall, hogy a piacnak komolyan kell vennie a Filtront, ahol szinte valamennyi személy- és teher autótípushoz magas technikai színvonalú és méretpontos olajszűrőt, levegőszűrőt, üzemanyagszűrőt és pollenszűrőt gyártanak. Látogatásunk alkalmával megbizonyosodtunk, hogy mindezt nagy-nagy odafigyeléssel.
2018. szeptember - A német LIQUI MOLY az olaj- és adalékanyagok specialistája, akit az olajwebshop.hu oldalon is szívesen ajánlunk, a Chicago Bulls kosárlabdacsapattal kötött szponzori megállapodást. A stadionban és a közösségi médiában való megjelenések elsődleges célja az NBA széles körű rajongótábora és a Chicago Bulls rajongók figyelmének megragadása. LIQUI MOLY hét számjegyű összegért jutott a pozícióhoz, dollárban. "Ez eddig a legnagyobb szponzori programunk Észak-Amerikában" - mondta Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingigazgatója.
5%-kal több benzint, és 9%-kal több dízelt tankoltunk idén, az év első kilenc hónapjában, az előző év azonos időszakához viszonyítva - áll a Magyar Ásványolaj Szövetség (MÁSZ) közleményében.
A hibridedben ugyanolyan benzinmotor van, mint egy nem hibridben. Egyszerűen csak máshogyan használod. Az eltérő használat eltérő karbantartási igényeket támaszt. De nagyon másokat, huhú, de mennyire!
A magas minőségű motorolajok piacán világszerte elismert fejlesztési szaktudásának köszönhetően a Motul büszkén jelenthette be, hogy milyen előrelátó módon reagál a piaci igényekre, ugyanis eddig egyedüliként kínál a hibrid autóknak megfelelő motorolaj családot.
A LIQUI MOLY 2019-ben is sok lóerővel érkezik. Gyönyörű hölgyek, menő sportkocsik mellett pózolnak a 13 hónapos naptárában. A naptár ismerői számára szokás szerint készül egy számunkra ugyanennyire erotikus, bár "csak" büszke és gyors autókat/motorokat mutató változat is.
6-7 év és az autón már a tulajdonos is észreveszi a karcokat a fényezésen. Mi most találtunk valamit, ami megvédi a szép fényezést. A Polimer technológiában te is megbízhatsz. 6 hónapig elég lesz, nézd meg, hogyan és mit tud.
A dízel üzemanyag leginkább télen kényes, de különösen az olcsóbb kutaknál tankolva még akkor is, ha valami menő márka üzemanyagát árulja.
Csipke Rózsika is csak úgy ment bele az alkuba, hogy amikor felébred friss lesz és üde. Most összeszedjük neked, minek örülne a motorod legjobban az altatás előtt.
Arany Mamikám! Kész DPF szakember lett. Ő már kormolná kifelé, mert megértette a DPF működését, így kész van a cselekvési terve is :) puszi Nagyi!
Ha már nincs szíved tovább nézni, ahogy az autód eltűnik a rárakódott hólé és jég alatt, bemész egy gépi mosóba.
A matrica vásárláshoz a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt több nyilvános kommunikációjából kiderül, hogy díjköteles autópálya szakaszokra előre megváltott matrica nélkül felhajtva van még kb egy óránk a díj rendezésére, a következő pihenő kútján vagy lehajtóján. De a lehajtás után biztosan kapunk. Ilyenkor jön jól utasaink mobilnetje, akik messenger chat csaták helyett kikereshetik a matrica árusító hálózat legközelebbi értékesítési egységét.
Beülsz, és máris párás minden, mintha lepedőket teregettél volna. A megoldás nincs messze, csak egyetlen kattintásnyira.
Minden új technológia újfajta törődést igényel. Ha dízel autódban van DPF részecskeszűrő, máris kopogtat az eltömődés réme, vagy valaki egyszerűen csak kiállít a nevedre egy többszázezres javítási számlát. A számla kiállítását azért el lehet halasztani és a szervizköltség is csökkenthető.
A Németeknek nem kell, nálunk még menő minden EURO5-nek megfelelő dízel. Használt autó téren ez nem is olyan ciki, de vigyázz, hogy valóban ne legyen az!
Van, aki már kiiktatta. Van akinek kiiktatták úgy, hogy nem tud róla. Ki mire ment vele?
Durva költségek jelentkezhetnek az EURO5 DPF részecskeszűrővel kapcsolatban. A spórolás mikéntje a cikkben. Olvass keveset és spórolj rengeteget!
A német olaj- és adalékanyag-szakértő milliókat fektet a Forma1-be 2019-ben
A képen látható tünet ellenszere nem fokhagyma, vagy ezüstkaró. A hölgy ugyanis szénanáthás. Ha azt már tudjuk, hogy mitől kell félnünk, most azt is tudjuk meg, hogyan vehetjük fel a harcot ellene eredményesen.
A pollenszűrő a polleneket szűri. A biofunkcionális utastér szűrő a baktériumokat és penészgombákat is. Már vártuk!
A szöveg könyörtelen termékmegjelenítést tartalmaz. A pollen pedig agresszív penészgombákat, a klíma által befújt levegő kíméletlen baktériumokat. Hogy nézne ki ez a reklám a kislánnyal?
Alap, hogy télen a kocsikra rakódott vacak szennyeződéseket alig lehet levakarni. Egy hagyományos autómosás nem is elég az ilyesmire. A kosz és barátai már azzal is ártanak a fényezésnek, hogy ott vannak rajta. Szóval lepucolni, de amint csak lehet. Ez már inkább autókozmetika. De akkor is annyira jó érzés utána nem?
Filternek lenni nem túl szexy. Ők a motor, és általában az autó névtelen hősei, működésüket csak onnan vesszük észre, hogy ebben az olajcsere periódusban sem volt szükség motorgenerálra. Vagy onnan, hogy most sem magasabb 0.3 literrel a vegyes fogyasztás ”“ amit amúgy simán elbénázunk egy kiadósabb dugóban.
A LIQUI MOLY a maga nemében tényleg egyedül álló a piacon, mert az autóiparban használatos vegyi anyagok teljes spektrumát kínálja a márka. Hogy mik ezek? Megmutatták az Automechanika vásáron Birminghamben. "Nem csak olajokat és adalékanyagokat szállítunk, hanem sok más termékünk van az autóhoz," magyarázza Ibrahim Memis, aki a LIQUI MOLY Nagy-Britanniában felelős vezetője. "Ez egyedülállóvá tesz bennünket."
Az autó pucolás régen hobbi volt, mint az egyetlen elérhető autóval foglalkozási lehetőség a városi autósok számára. A tuning a versenyzők kiváltsága volt sokáig, tekintve, hogy még nem találták fel a chiptuningot, az ültetőrugó szettet, és a matrica bombát. Arról az időszakról beszélünk, amikor a MERKUR-tól lehetett autót venni...
Autónk baci mentes légtérét csak elméletben egyszerű előállítani. A bacik számos okból kezdenek bujkálni a kocsiban, így számos lépés szükséges a likvidálásukra is.
Az allergia tünetei elég nyilvánvalók. Hasonlóak mint a megfázás és az influenza tünetei, vagy amit légúti fertőzésnek nevezünk.
A különbség mindösszesen annyi, hogy az allergia esetében nincs közvetlen kiváltó ok, tehát nem tüsszentett ránk a a kolléga, a pincér, és nem fagyoskodtunk elázva egy órát a szabad ég alatt vizes ruhában. Fontos még, hogy a pollenallergia, mert erről beszélünk, általában nem jár lázzal.
A CX80 nem valami ufó, hanem egy univerzális kenőanyag, ami megvég téged egy rakás bajságtól.
Hogy miktől?
Ismerős a kép. Sokan már megpróbálnak csak simán átlátni rajta. Bőven lesz még idén szúnyog. De más is, ami menet közben nagyot koppan a szélvédőn, azután elhallgat. Biztos észrevetted, hogy vannak bogarak, amik egyszerűen lemoshatatlanok a kútnál is.
Vásároltál már valaha egy ismert márkából egy terméket, és később rájöttél, hogy hamisítvány volt?
Mivel a gyári beszállítóknak (OEM) már az oviban is hatékonyság volt a jelük, ezért a legfőbb céljuk minden körülmények között a hatékonyság növelése. Ez a járműipari vonatkozásban annyit tesz, hogy az olajok ne gátolják a szerkezet működését az áramlásuk ellenállásával, azaz a viszkozitásukkal.
A Mobil 1 olajjal töltött Porsche bebiztosította világbajnoki címét a megbízhatósági versenysorozat GTE Pro osztályában. De ez még nem minden, mert a Toyota Gazoo Racing csapat a második győzelmét aratta az LMP1 osztályban, míg a Porsche GT Team két dobogós helyet is szerzett a GTE Pro kategóriában. És van, amiben utcai olaj volt, de erről később.
Még süt a nap, de bármelyik reggeledbe vaskos késést véshet a szélvédőre fagyott pára. Szép az ősz, de a váratlan 5-10 perces szélvédővakarásnál kevés idegesítőbb dolgot tudnék felsorolni.
A haver hívott, hogy hogy szívta meg a motorja téli eltevését. Van egy régebbi motorja, le szokta tenni télen. A márka most mindegy, nem az a lényeg. Okosan kitalálta, hogy PRI állásban hagyja a benzincsapot, ami elvben a légtelenítésre való...
Reggel megremeg a kezed a kulcsakasztó felett. A biztonság kedvéérté rácsekkolsz az időjárásra, de úgyis tudod: itt a száraz évszak, és meleg is van még. A nap is szépen süt, csak nem éget ennyira, mint augusztusban. Nyilvánvaló, hogy a kabrióval mész munkába, a céges kocsi álljon csak ott a ház előtt...
Aminek vasból van a lökhárítója. Akárhány rendezvényen járunk, azt látni, hogy az autók szeretete szerencsére nem az öregek molyirtó- és gépzsírszagú, katonatörténetekkel, és a bezzeg régen minden jobb volttal átitatott belterjes zagyvasága, hanem a csillogó tekintetű fiataloké is.
A Shell metángázból előállított motorolajainak "Pure Plus technológia" van a címkéjén. Mi máshogy hívtuk volna, mert úgy logikusabb lenne.
Sajnos az a gyár épp a Lubrizol egyik üzeme, ami sajnos motorolaj adalékokat gyárt és így már talán hangosabban villog a piros kis vészjelződ belül, mert valaminek a hiánya árnövelő tényező is lehet. Talán nem az...
A Liqui Moly naptárnál megszokhattad, hogy akit a borítón látsz pillantani, azt valamelyik lapon látod villantani. Idén ez valamivel szolídabb lett. Persze, idén is lesz motorspori változat. Miért jó a 24 lapos változat? Semmire nem kell ráunnod ejjj!
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts.
Az autó elég bonyolult szerkezet, nem elvárható, hogy minden autót használó ember olyan szinten értsen hozzá, hogy eleve észrevegye, ha füstöl, arra meg végképp nem kötelezhető senki, hogy a füst színéből, mennyiségéből következtetéseket vonjon le. Erre vagyunk mi. Most elmondjuk, melyik füstnél mire számíts. 2 rész