Szintetikus, bioeredetű "üzemanyag-takarékos" motorolaj, amelyet kifejezetten a legújabb benzinmotorokkal felszerelt, turbófeltöltős vagy szívó, közvetlen vagy közvetett befecskendezésű, SAE 0W-30 olajjal működő, alacsony súrlódású és alacsony HTHS (High Temperature High Shear) viszkozitású (≥ 2,9 mPa.s) hibrid elektromos járművekhez (H.E.V.) és plug-in hibrid elektromos járművekhez (P.H.E.V.) terveztek. A MOTUL NGEN HYBRID 0W-20 kifejezetten a benzines hibrid autók által támasztott műszaki kihívásokhoz lett kifejlesztve, mint például az üzemanyag behígulása, a víz emulziója, a stop/start események nagy száma és az alacsonyabb olajhőmérsékleti körülmények. Ez a legkorszerűbb összetétel egy teljesen új Motul fenntartható koncepció része, mivel 25% szerves bázist tartalmaz (100%-ban megújuló növényi alapú szintetikus alapanyagok), és 50%-ban újrahasznosított és 100%-ban újrahasznosítható Motul műanyag kannába van töltve. Ez a nem fosszilis megújuló anyagokat használó szerves bázis korlátozza a környezeti hatásokat, és lehetővé teszi a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során 25%-kal csökkentse szénlábnyomát. A MOTUL NGEN a Motul fenntartható termékcsaládjainak minősítésére szolgáló közös elnevezés, amely különböző technológiákat használ a készítmény és a csomagolás során a szénlábnyom csökkentése érdekében.
Ez a dedikált formula használható olyan benzinmotorokhoz is, amelyekhez SAE 0W-30 viszkozitási fokozatú kenőanyagot vagy SAE 0W-30-as viszkozitási fokozatú "Fuel Economy" kenőanyagot igényelnek, az API SP és/vagy ILSAC GF-6A szabványoknak megfelelően.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 alkalmas a hatótávnövelőként használt benzinmotorral felszerelt akkumulátoros elektromos járművekhez (B.E.V.). Kompatibilis a katalizátorokkal és részecskeszűrőkkel.
Ez az olajtípus egyes motorokban nem alkalmazható, kétség esetén olvassa el a járműve használati útmutatóját.
Az API SP szabvány teljes mértékben lefedi az API SN szabvány követelményeit, valamint az összes korábbi API szabványt is, és az energiatakarékosság tekintetében magasabb követelményeket támaszt. Az API SP kenőanyagok jobb oxidációs ellenállást, jobb védelmet nyújtanak a lerakódásokkal és a motor szennyeződésével szemben, jobb védelmet nyújtanak a kopással szemben, és jobb teljesítményt nyújtanak alacsony hőmérsékleten az olaj teljes élettartama alatt.
Az API SP amellett, hogy visszafelé kompatibilis az API SN és API SN Plus olajokkal, nagyobb teljesítményt és még nagyobb védelmet nyújt az LSPI jelenségekkel szemben a downsized turbófeltöltős, közvetlen befecskendezéses benzinmotorok számára.
Az ILSAC GF-6A szabvány, amely az API SP alapján a SAE 0W-30-as fokozatú kenőanyagokra vonatkozik, még szigorúbb, mint az ILSAC GF-5, különösen az energiatakarékossági kritériumok tekintetében. A kenőanyag alacsony viszkozitású "üzemanyag-takarékossági" szempontjaira vonatkozó követelmények, de a meghosszabbított leeresztési időközök, a dugattyú/szegmens tisztasága, a tömítésekkel való kompatibilitás és a csökkentett foszfortartalom az utókezelő rendszerekkel való kompatibilitás érdekében valójában súlyosbodnak. Tökéletes motorvédelmet garantál akár 85% etanoltartalmú (E85) benzin használata esetén is.
A SAE 0W-30 viszkozitási fokozat csökkenti az olaj hidrodinamikai súrlódását, ami jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményez, különösen hideg olajjal.
Ez a rendkívül folyékony minőségű olaj kiváló olajkeringést, azonnali olajnyomás-felépítést, gyorsabb fordulatszámot és gyorsabb motormelegedést is biztosít, függetlenül a motor üzemmódjától.
A MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 speciálisan a hibrid elektromos járművek, például a HEV, PHEV és a Range Extenderrel ellátott BEV speciális igényeinek kielégítésére lett kifejlesztve, ahol a benzinmotor váratlanul leáll és beindul a hibrid jármű különböző működési fázisaiban. A hibrid járművek belsőégésű motorjának ez a sajátos működési módja nagyon speciális követelményeket támaszt a kenőanyaggal szemben, és a MOTUL NGEN HYBRID 0W-30 tökéletesen megfelel ezeknek a követelményeknek.
Ez az olajtípus segít csökkenteni az üzemanyag-fogyasztást, és ezáltal az üvegházhatású gázok (CO2) kibocsátását, a környezet védelme érdekében.
SZERVES ALAPANYAG
Az organikus bázis megújuló, nem fosszilis szerves bázist használ, amely korlátozza a környezeti hatásokat, és lehetővé teszi a Motul számára, hogy a gyártási folyamat során 25%-kal csökkentse a szén-dioxid-kibocsátást.
Az NGEN HYBRID 0W-30 speciális szerves bázisa javítja a hagyományos API-kritériumok összes követelményét, miközben jobb motorhidegindítást, csökkentett üzemanyag-fogyasztást és az olajfogyasztás jobb szabályozását biztosítja.
A MOTUL NGEN HYDRID 0W-30 az API SP és az ILSAC GF-6A szabványokkal összehasonlítva bizonyítja mindezen tulajdonságait a fő kritériumok és követelmények tekintetében.
Specifikációk:
továbbá a Motul ajánlaja a termék használatát az alábbi márkák esetén: