Energiatakarékos szintetikus ( PAO bázisú) motorolaj a legújabb generációs, turbófeltöltéssel rendelkező és anélkül működő, nehéz körülmények között, alacsony kéntartalmú üzemanyaggal üzemelő magas teljesítményű és fordulatszámú dízelmotorokhoz. Kifejezetten a gépek védelmére lett kialakítva, hogy a legtöbb hasznot hozhassa ki belőlük, függetlenül az üzemeltetési körülményektől.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, a legmagasabb minőségű szintetikus PAO-tartalmú alapolaj, ideális viszkozitással a szükséges hőmérséklettartományban, innovatív adalékanyag-csomaggal kombinálva páratlan súrlódás-, kopás- és koptatásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezések élettartamát minden, még a legbonyolultabb üzemmód esetén is, a környezeti hőmérsékletek meglehetősen széles tartományában működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást kínál;
- A szintetikus bázis és a speciális TBN-erősítők fokozott termikus oxidatív stabilitást, kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokat (TBN> 10) biztosítanak az olajnak és egyidejűleg alacsony hamutartalmat, hatékonyan csökkentve a koksz- és lakkképződést, megakadályozva mindenféle lerakódást és fenntartva a motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport tökéletes állapotát a cserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Egyedülálló összetétele biztosítja az olaj ellenállását az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj fogyását, ami lehetővé teszi a hosszú, akár 90 000 km-es olajcsere-intervallumú motorokban való felhasználást is;
- A PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitású olaj tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint az olaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, a könnyű "hidegindítást" (akár -35ºC-ig) és a csökkentett indítási kopást;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR rendszerrel az alacsony SAPS adalékok alkalmazásának köszönhetően;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
Alkalmas földgázzal (LNG) és PB-gázzal (LPG) üzemelő motorokhoz.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (teherautók, távolsági buszok, stb.), földmunkagépekhez (építőipari, bányászati, mezőgazdasági) és speciális berendezésekhez európai, amerikai és ázsiai gyártóktól, amelyek megfelelnek az Euro I - V és VI követelményeknek, ahol az ACEA E6/E9 teljesítményszint kötelező.
Specifikációk:
- API CK-4
- ACEA E6 / E9
- MB 228.51
- VOLVO VDS 4.5
- CUMMINS CES 20078
- DEUTZ DQC IV-18 LA
- MAN M 3677
- IVECO (ACEA E6-2016)
- DAF (ACEA E6-2016)
- DETROIT DIESEL DDC93K222
- SCANIA LDF-4
- RENAULT RLD-3
- MACK EOS-4.5
- CATERPILLAR ECF-3