Energiatakarékos szintetikus ( PAO bázisú) motorolaj a legújabb generációs, nehéz körülmények között működő, turbófeltöltéssel rendelkező és anélkül működő nehéz és magas fordulatszámú dízelmotorokhoz. Az olaj a Daimler konszernközpontok közúti és laboratóriumi tesztjein sikeresen megfelelt, és rendelkezik azok írásos jóváhagyásával.
A termék tulajdonságai:
- Az egyedülálló, alacsony viszkozitású, a legmagasabb minőségű szintetikus PAO-tartalmú alapolaj, ideális viszkozitással az előírt hőmérséklettartományban, innovatív adalékcsomaggal kombinálva, páratlan súrlódás-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, ami jelentősen meghosszabbítja a berendezés élettartamát minden, még a legbonyolultabb üzemmódban is, meglehetősen széles környezeti hőmérséklet-tartományban működik, és jelentős üzemanyag-megtakarítást kínál;
- A szintetikus PAO-tartalmú bázisolaj és az innovatív adalékcsomag fokozott termikus oxidatív stabilitást és felülmúlhatatlan tisztító és diszpergáló tulajdonságokat biztosít az olajnak (TBN>12,5), hatékonyan csökkentve a koksz és lakkképződést, megakadályozva mindenféle lerakódást és fenntartva a motoralkatrészek, különösen a henger-dugattyú csoport tökéletes állapotát az olajcserék közötti teljes üzemidő alatt;
- Az egyedülálló PAO-tartalmú összetétel biztosítja a motorolaj ellenállását az öregedéssel szemben, és a csökkentett párolgás és a magas lobbanáspont miatt csökkenti az olaj fogyását, ami lehetővé teszi a hosszú, akár 90 000 km-es olajcsere-intervallumú motorokban és a hagyományos motorokban való felhasználást egyaránt;
- A PAO-tartalmú bázisnak köszönhetően az alacsonyabb viszkozitású olaj tökéletes alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal rendelkezik, beleértve az alacsony dermedéspontot, valamint az olaj jó szivattyúzhatóságát és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatóságát, könnyű "hidegindítást" (akár -35ºC-ig) és csökkentett indítási kopást;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Hatékonyan kezeli az üzem közbeni nyírófeszültség növekedését, amelyet a korom diszperziója miatt megnövekedett viszkozitás okoz;
- Kis mennyiség esetén minden magasabb kéntartalmú olajjal együtt is használható.
Minden típusú nehéz dízelmotorhoz (teherautók, távolsági buszok, stb.), földmunkagépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez európai, amerikai és ázsiai gyártóktól, amelyek megfelelnek az Euro I - V és VI követelményeknek, ahol az ACEA E4/E7 teljesítményszint az előírás.
Gyártói jóváhagyás:
Specifikációk:
- ACEA E4 / E7
- VOLVO VDS-3
- MAN M 3277 / 3377
- DEUTZ DQC IV-10
- MACK EO-N
- RENAULT RLD-2
Mannol ajánlja a termék használatát amennyiben az alábbi gyártói szabvány van előírva
- API CI-4
- MTU Type 3
- CUMMINS CES 20076 / 20077 / 20078
- DETROIT DIESEL 93K215