Innovatív, minden időjárási körülmények között használható ásványi szintetikus (észterek + HC-szintetikusok) motorolaj modern, nehéz körülmények között üzemeltetett, turbófeltöltéssel rendelkező és turbófeltöltés nélküli nehéz és nagy sebességű dízelmotorokhoz. Az olaj megfelel a GLOBAL-DHD-1 globális specifikációnak, amely figyelembe veszi az európai, amerikai és japán gyártók összes követelményét az 1998 óta gyártott nehéz dízelmotorok számára, amelyek a legnehezebb körülmények között működnek, megnövelt futásteljesítménnyel az olajcserék között, amelyek megfelelnek a kipufogógázok mérgezőanyag-tartalmára vonatkozó jelenlegi szabványoknak, és amelyeket nehéz járművekre (3,9 tonnánál több) szerelnek.
A termék tulajdonságai:
- Az észterkomponensek a legmagasabb minőségű ásványi-szintetikus bázissal kombinálva, amely megfelel a GLOBAL DHD-1 követelményeinek, és széles hőmérsékleti tartományban optimális viszkozitással rendelkezik, kiváló súrlódás-, súrlódás- és kopásgátló tulajdonságokat biztosít, amelyek jelentősen meghosszabbítják a berendezések élettartamát minden, még a legszélsőségesebb üzemmódban is, a környezeti hőmérsékletek széles tartományában, és jelentős üzemanyag-megtakarítást biztosít;
- Az észterkomponensek természetes antioxidánsokkal kombinálva fokozott termikus oxidatív stabilitást biztosítanak az olajnak, ami a kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságokkal (TBN> 10) és az alacsony hamutartalommal együtt hatékonyan csökkenti a vízkő- és lakkképződést, megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és a motor alkatrészeit a cserék közötti teljes üzemidő alatt tisztán tartja;
- Egyedülálló észtertartalmú összetétele biztosítja az olaj ellenállását az öregedéssel szemben, eközben a párolgás csökkentésével csökkenti az olaj vízkő "pazarlását", ami lehetővé teszi a Long Life akár 45 000 km-es intervallummal rendelkező motorokban és a hagyományos motorokban való használatát;
- Az észtertartalmú bázisnak köszönhetően az optimális viszkozitású olaj kiváló alacsony hőmérsékleti tulajdonságokkal, alacsony dermedésponttal rendelkezik, emellett az olaj jó szivattyúzhatósága és a motoralkatrészek alacsony hőmérsékleten történő forgattyúzhatósága, könnyű "hidegindítás" (-30 ºC-ig) és csökkentett indítási kopás jellemzi;
- Hatékonyan védi a motor alkatrészeit a korrózió minden típusától;
- Kevés minden magasabb kéntartalmú olajjal kombinálva használható.
Az európai, amerikai és ázsiai gyártók minden típusú nehéz dízelmotorjához (távolsági teherautók, buszok stb.), terepjáró gépekhez (építőipar, bányászat, mezőgazdaság) és speciális berendezésekhez tervezték, amelyek megfelelnek az Euro I, II, III, IV szabvány követelményeinek, ahol CI-4 Plus vagy annál alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Használható olyan benzinmotorokban, ahol API SL vagy alacsonyabb teljesítményszintre van szükség.
Specifikációk:
- API CI-4 Plus / CI-4/CH-4/SL
- ACEA E7
- ACEA A3/B4
- JASO DH-1
- GLOBAL DHD-1
A Mannol javasolja a termék használatát, ahol az alábbi gyártói előírások az elvárás:
- CATERPILLAR ECF-2 / ECF-1-a
- CUMMINS CES 20076 / 20077 / 20078
- DETROIT DIESEL 93K215
- MACK EO-N / EO-M Plus
- MAN M 3275-1
- MB 228.1 / 228.3
- MTU Type 2
- RENAULT RLD-2
- VOLVO VDS-3