A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 egy részben szintetikus, alacsony SAPS-értékű motorolaj, amely egyedülálló System 5 TechnologyTM technológiával készült, és akár 40%-kal jobb teljesítményt nyújt1. A legújabb európai dízelmotorokban, beleértve az Euro 6-os és a DPF-fel felszerelt motorokat is, az OEM specifikációknak megfelelően, akár 100 000 km-ig2 meghosszabbított olajleeresztésre is tervezték.
A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 olajat a legújabb Euro 6-os dízelmotorok hosszabb lefolyású olajcseréjére tervezték. Használható alacsony károsanyag-kibocsátású Euro 4 és Euro 5 európai teherautókban és buszokban is, különösen azokban, amelyek alacsony SAPS kenőanyagot igényelnek, valamint régebbi közúti és terepjáró járművekben és berendezésekben, amelyek ezt a teljesítményszintet igénylik.
A modern motorok folyamatosan változó körülmények között működnek, ami hatással van a motor teljesítményére. A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 egyedülálló System 5 TechnologyTM technológiája alkalmazkodik ezekhez a változó körülményekhez, így segít maximalizálni a motor teljesítményét. Kivételes ellenállást biztosít a szennyeződésekkel szemben, és kiváló teljesítményt nyújt hosszabb lefolyás esetén, még szigorú üzemi körülmények között is.
A System 5 TechnologyTM segít maximalizálni a motor teljesítményét a hosszabb leeresztési időközök alatt:
- Küzd a motor működése során képződő káros savak ellen, fenntartva a TBN-tartalékot az olajleeresztés teljes időtartama alatt.
- Küzd a motor kritikus alkatrészeinek kopása ellen
- Küzd a dugattyú lerakódások ellen még súlyos üzemi körülmények között is.
A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 a Mercedes Benz, a Renault, a Volvo és a Deutz által jóváhagyott olajleeresztés 100 000 km-ig2, az előírásoknak megfelelően.
1. Független laboratóriumi tesztek során a Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 akár 40%-kal jobban teljesített az API és ACEA ipari szabványos határértékeknél az olajsűrűsödés, a dugattyú lerakódás, a koromkezelés, valamint a kopás és a korrózió tekintetében.
2. A tényleges olajleeresztés függ a motor típusától, az üzemeltetési körülményektől, a szerviztörténettől, a fedélzeti diagnosztika használatától és az üzemanyag minőségétől. Mindig tekintse meg a gyártó kézikönyvét.
Specifikációk:
- ACEA E6 / E7 / E9
- API CJ-4
- JASO DH-2
- CAT ECF-3
- Cummins CES 20081
- DDC Powerguard 93K218
- Deutz DQC IV-10LA
- Mack EO-O Premium Plus, EOS-4.5
- MB 228.51
- MTU 3.1
- RVI RLD-3
- Volvo CNG, VDS-4, VDS-4.5
- Megfelel az MAN M 3271-1, M 3477 előírásainak
- Megfelel a DAF PX Euro VI követelményeinek