Castrol Vecton Long Drain E6/E9 10W-30 teherautó motorolaj 20L

ACEA E9 teljesítményszintű, hosszúcsereperiódusú, részszintetikus haszonjármű motorolaj 

Gyártó:
Részletek

A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 egy részben szintetikus, alacsony SAPS-értékű motorolaj, amely egyedülálló System 5 TechnologyTM technológiával készült, és akár 40%-kal jobb teljesítményt nyújt1. A legújabb európai dízelmotorokban, beleértve az Euro 6-os és a DPF-fel felszerelt motorokat is, az OEM specifikációknak megfelelően, akár 100 000 km-ig2 meghosszabbított olajleeresztésre is tervezték.

A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 olajat a legújabb Euro 6-os dízelmotorok hosszabb lefolyású olajcseréjére tervezték. Használható alacsony károsanyag-kibocsátású Euro 4 és Euro 5 európai teherautókban és buszokban is, különösen azokban, amelyek alacsony SAPS kenőanyagot igényelnek, valamint régebbi közúti és terepjáró járművekben és berendezésekben, amelyek ezt a teljesítményszintet igénylik.

A modern motorok folyamatosan változó körülmények között működnek, ami hatással van a motor teljesítményére. A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 egyedülálló System 5 TechnologyTM technológiája alkalmazkodik ezekhez a változó körülményekhez, így segít maximalizálni a motor teljesítményét. Kivételes ellenállást biztosít a szennyeződésekkel szemben, és kiváló teljesítményt nyújt hosszabb lefolyás esetén, még szigorú üzemi körülmények között is.
A System 5 TechnologyTM segít maximalizálni a motor teljesítményét a hosszabb leeresztési időközök alatt:
- Küzd a motor működése során képződő káros savak ellen, fenntartva a TBN-tartalékot az olajleeresztés teljes időtartama alatt.
- Küzd a motor kritikus alkatrészeinek kopása ellen
- Küzd a dugattyú lerakódások ellen még súlyos üzemi körülmények között is.
A Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 a Mercedes Benz, a Renault, a Volvo és a Deutz által jóváhagyott olajleeresztés 100 000 km-ig2, az előírásoknak megfelelően.
1. Független laboratóriumi tesztek során a Castrol Vecton Long Drain 10W-30 E6/E9 akár 40%-kal jobban teljesített az API és ACEA ipari szabványos határértékeknél az olajsűrűsödés, a dugattyú lerakódás, a koromkezelés, valamint a kopás és a korrózió tekintetében.
2. A tényleges olajleeresztés függ a motor típusától, az üzemeltetési körülményektől, a szerviztörténettől, a fedélzeti diagnosztika használatától és az üzemanyag minőségétől. Mindig tekintse meg a gyártó kézikönyvét.

 

Specifikációk:

  • ACEA E6 / E7 / E9
  • API CJ-4
  • JASO DH-2
  • CAT ECF-3
  • Cummins CES 20081
  • DDC Powerguard 93K218
  • Deutz DQC IV-10LA
  • Mack EO-O Premium Plus, EOS-4.5
  • MB 228.51
  • MTU 3.1
  • RVI RLD-3
  • Volvo CNG, VDS-4, VDS-4.5
  • Megfelel az MAN M 3271-1, M 3477 előírásainak
  • Megfelel a DAF PX Euro VI követelményeinek
Adatok
Csomagolás:
kanna
Gyártói specifikációk:
API CJ-4, ACEA E9, RVI RLD-3, Volvo VDS-4.5, CAT ECF-3, Cummins CES 20081, Deutz DQC IV-10LA
Cikkszám:
CG1030VECE6E920
Mit érdemes tudni a gyártóról?
Vélemények
Legyél az első, aki véleményt ír! Nagyon köszönjük, hogy visszajelzel!