Liqui Moly menni Forma1
A német olaj- és adalékanyag-szakértő milliókat fektet a Forma1-be 2019-ben
A LIQUI MOLY vezérigazgatója Ernst Prost bejelentette, hogy a Liqui Moly a Forma-1 versenysorozat tizenegy versenyén jelenik meg szponzorként, már a 2019-es szezonban. „Reméljük, hogy a több mint 1 milliárd nézőből, akik évente követik ezt a versenyt a televízióban, néhányan közelebbről megismerik a LIQUI MOLY-t és kipróbálják a márkát” - magyarázza.
A LIQUI MOLY Bahreinben debütál március 31-én.
A Bahrain Grand Prix után a LIQUI MOLY logó a fennmaradó versenyek felében lesz látható. A Forma1 egyébként nem új a Liqui Molynak, mert a 2000-es években a Jordan csapattal volt együttműködésük.
A céljuk a márkaismertség növelése, hiszen az olajok és az adalékanyagok láthatatlanul dolgoznak, a motor belsejében. Ezek nem olyan látványos termékek, amelyekért a autósok napról napra lelkesednek. Ezért a termékeink láthatósága a legfontosabb. Magas színvonalú minőség önmagában nem elég, ha senki nem látja - magyarázza Ernst Prost.
A Forma1 mellett a LIQUI MOLY nemzetközi tevékenységei közé tartozik a motorkerékpár világbajnokság MotoGP és a TCR versenyautó-bajnokság. Ezen túlmenően a vállalat számos, nemzeti, regionális és akár helyi szinten is részt vesz. „Elmegyünk oda, ahol az ügyfelek vannak, és hol élnek, és ez a saját hazájukban van” - mondja Günter Hiermaier, a LIQUI MOLY értékesítési igazgatója.
A LIQUI MOLY más sportágakban is ott van. A téli kézilabda-bajnokságon volt látható télen, a jégkorong világbajnokságon, a világ síbajnokságain és az NBA Chicago-i bajnokságán úgyszintén.
Németországban és Ausztriában hamarosan megkezdődik egy másik kampány is. A LIQUI MOLY kétoldalas hirdetéseket jelentet meg az összes releváns autós újságban, megköszönve az olvasók bizalmát. A kampányt az „Auto Zeitung” közelmúltbeli szavazása indította, ahol a lap olvasóit felkérték, hogy nevezzék meg a legjobb olajmárkát. A győztes a LIQUI MOLY lett.
A siker az idén három pilléren alapul: „Kiváló termékminőség, világszínvonalú értékesítési erő és márkaismertség emelése” ”“ zárta le Enrst Prost vezérigazgató.